Favs

Κυριακή 15 Φεβρουαρίου 2015

Ονειρέψου..


Πόσο κακό είναι να θες να νιώσεις ασφάλεια?
Να ξέρεις ότι έχεις κάποιον που θα είναι εκεί.
Όχι μόνο όταν μπορεί. Όταν θέλει! Ακόμα και αν δε μπορεί.
Με έκανες να νιώσω ότι ζητάω κάτι κακό, επειδή ζήτησα ασφάλεια.
Και μετά το σκέφτηκα και αυτό και όλα όσα με έχεις κάνει να νιώσω.
Ναι κάποια ήταν όμορφα συναισθήματα, όμως κάποια άλλα είναι τόσο άσχημα. Τόσο λάθος να τα σκέφτομαι και να υπάρχουν. Δε μ'αρέσουν.
Δε ζήτησα κάτι κακό. Ζήτησα να μην αιωρούμαι στο κενό.
Δε μ'αρέσει να μη ξέρω που βρίσκομαι. Και το ξέρω πως και αυτό είναι ο έρωτας. Όμως δε μου πάει. Δε μου ταιριάζει εμένα. Δε το γουστάρω.


Δε σε θέλω για δεδομένο. Ζητάω ασφάλεια. Είναι διαφορετικό.
Και αν εσύ, δε μπορείς να μου δώσεις αυτό που ζητάω,
είναι άδικο να περιμένω, κάτι που δεν έχεις να δώσεις, ούτε θες.

Θα βρω εκείνον που θα είναι εδώ. Που ακόμα και αν είναι χιλιόμετρα μακρυά, θα είναι εδώ. Θα θέλει να είναι. Που ακόμα και αν έχει τα δικά του, θα ρωτήσει, θα με ψάξει, θα ενδιαφερθεί για το τι έχω. Ακόμα και αν έχει πυρετό θα προθυμοποιηθεί να έρθει αν τον χρειάζομαι.
Που αν θέλει κάτι, θα το κάνει.
Μου τη δίνει αυτό το "Δε μπορώ" που σημαίνει "Δε θέλω".
Που θα με πάρει αγκαλιά ένα βράδυ και θα μου πει:
"Κοιμήσου, ονειρέψου και μη φοβάσαι τίποτα, γιατί είμαι εδώ. Θα είμαι εδώ όταν ξυπνήσεις."

Αυτό είναι ασφάλεια για μένα. Όχι τα υλικά πράγματα. Αυτά τα φτιάχνω, τα αποκτάω μόνη μου.
Τα αισθήματα θέλουν δύο.
Είναι πράγματα που δε μπορώ να τα αποκτήσω μόνη μου.
Πράγματα που μπορεί να μου προσφέρει μόνο κάποιος άλλος άνθρωπος.
Συναισθήματα. Ζεστασιά. Ένα χάδι, ένα βλέμμα.. μία αγκαλιά.

Σταματάω λοιπόν να παραμυθιάζω τον εαυτό μου, και αρχίζω να ονειρεύομαι. Βλέπεις άλλο τα παραμύθια ~ άσε που έχουν άσχημο τέλος (στη ζωή)~ και άλλο τα όνειρα!




Και ας είναι η καρδιά μου κομμάτια, χτυπάει. Αγαπάει, ονειρεύεται, θυμάται.Δε θα σε ξεχάσω ποτέ. Δε σε ξέχασα άλλωστε ποτέ. Όμως θα προχωρήσω. Θα ζήσω χωρίς εσένα.Αυτό έχει γράψει για μας η μοίρα  και μόνη μου δε μπορώ να το αλλάξω.




Και εσύ θες και χρειάζεσαι άλλα πράγματα,που εγώ δε μπορώ να σου δώσω.



~ Και όλο πλησιάζει η στιγμή που φοβάμαι..
όμως πρέπει να την ζήσω για να μπορώ να συνεχίσω.
Να ηρεμήσω.~





"Καμιά φορά..το να μην εγκαταλείπεις κάτι, είναι θάνατος.
Κάποιες φορές, ζωή είναι να παρατάς αυτό, που κάποτε σ' έσωσε."
Χόρχε Μπουκάι ~ Αποδεσμεύσου για να Ζήσεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου